Everall7 sp. z o.o., firma produkcyjno-handlowa w branży stomatologicznej poszukuje pracownika na stanowisko:
SPECJALISTA DS. SYSTEMU JAKOŚCI I PRZEPISÓW PRAWNYCH
MIEJSCE PRACY:
Warszawa
WARUNKI PRACY:
umowa o pracę
umowa o pracę
KOMPETENCJE (WYMAGANIA):
– Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe w zakresie Systemów Jakości lub wyrobów medycznych dla stomatologii.
– Znajomość wymagań normy ISO 13486 lub co najmniej ISO 9001
– Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze jakości w firmie produkcyjnej lub obszarze wyrobów medycznych.
– Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie swobodnej komunikacji.
– Dobra znajomość programów pakietu MS Office
– Udokumentowana wiedza i uprawnienia niezbędne do właściwej realizacji przypisanych obowiązków (wykształcenie i staż pracy w branży medycznej (stomatologia/ protetyka dentystyczna); uprawnienia Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakością; lub uprawnienia audytora wewnętrznego systemu ISO 13485 lub ISO 9001. Mile widziane uprawnienia audytora wiodącego)
– Prawo jazdy kategorii B
– Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe w zakresie Systemów Jakości lub wyrobów medycznych dla stomatologii.
– Znajomość wymagań normy ISO 13486 lub co najmniej ISO 9001
– Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze jakości w firmie produkcyjnej lub obszarze wyrobów medycznych.
– Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie swobodnej komunikacji.
– Dobra znajomość programów pakietu MS Office
– Udokumentowana wiedza i uprawnienia niezbędne do właściwej realizacji przypisanych obowiązków (wykształcenie i staż pracy w branży medycznej (stomatologia/ protetyka dentystyczna); uprawnienia Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakością; lub uprawnienia audytora wewnętrznego systemu ISO 13485 lub ISO 9001. Mile widziane uprawnienia audytora wiodącego)
– Prawo jazdy kategorii B
MILE WIDZIANE:
– Doświadczenie w zarządzaniu reklamacjami, kontakcie z klientami, prowadzeniu analiz, doskonaleniu procesów
– Zdolność do analitycznego myślenia
– Znajomość narzędzi rozwiązywania problemów (np.: Ishikawa, 5Why, 5W2H) oraz narzędzi jakościowych 8D, FMEA, PPAP, MSA, SPC, APQP
– Kwalifikacje i doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu audytów wewnętrznych oraz audytów dostawców
– Zdolności komunikacyjne i negocjacyjne.
– Komunikatywność, samodzielność, skuteczność w wykonywaniu powierzonych zadań.
–
– Doświadczenie w zarządzaniu reklamacjami, kontakcie z klientami, prowadzeniu analiz, doskonaleniu procesów
– Zdolność do analitycznego myślenia
– Znajomość narzędzi rozwiązywania problemów (np.: Ishikawa, 5Why, 5W2H) oraz narzędzi jakościowych 8D, FMEA, PPAP, MSA, SPC, APQP
– Kwalifikacje i doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu audytów wewnętrznych oraz audytów dostawców
– Zdolności komunikacyjne i negocjacyjne.
– Komunikatywność, samodzielność, skuteczność w wykonywaniu powierzonych zadań.
–
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
– Nadzorowanie realizacji wymogów wynikających z systemu zarządzania jakością dla wyrobów medycznych.
– Certyfikacja wyrobów medycznych zgodnie z wymaganiami przepisów w UE.
– Zarządzanie codziennymi zadaniami w zakresie Jakości na zgodność ze standardami, a także opracowywanie polityki jakości oraz corocznych celów i zadań w tym zakresie i nadzór nad ich realizacją.
– Przygotowywanie danych i opracowywanie cyklicznych Przeglądów Zarządzania SZJ.
– Przygotowywanie danych i opracowywanie miesięcznych spotkań Komitetu Jakości
obejmujących dane Nadzoru nad wyrobami, wyniki audytów oraz Działań Korygujących i Zapobiegawczych.
– Opracowywanie niezbędnej dokumentacji SZJ (procedury / instrukcje / zarządzenia / harmonogramy/ regulaminy wew. itp.) oraz bieżący nadzór nad ich aktualnością.
– Współpraca z Jednostką Notyfikowaną w zakresie certyfikacji wyrobów medycznych, SZJ i audytów kontrolnych w tym audytów niezapowiadanych w obszarze wyrobów medycznych.
– Planowanie, przeprowadzanie i udział w audytach wewnętrznych.
– Planowanie, przeprowadzanie i udział w audytach dostawców.
– Współudział w zapewnieniu realizacji zarządzeń instytucji kontrolnych oraz bieżąca nadzór działań korygujących i zapobiegawczych w kontekście stwierdzonych nieprawidłowości w obszarze SZJ i wyrobów medycznych.
– Prowadzenie procesu reklamacji klientów oraz dostawców
– Przeprowadzanie szkoleń związanych z wdrażaniem i funkcjonowaniem SZJ.
– Nadzorowanie dokumentacji technicznej wyrobów medycznych zgodnej z wymaganiami przepisów.
– Nadzorowanie realizacji wymogów wynikających z systemu zarządzania jakością dla wyrobów medycznych.
– Certyfikacja wyrobów medycznych zgodnie z wymaganiami przepisów w UE.
– Zarządzanie codziennymi zadaniami w zakresie Jakości na zgodność ze standardami, a także opracowywanie polityki jakości oraz corocznych celów i zadań w tym zakresie i nadzór nad ich realizacją.
– Przygotowywanie danych i opracowywanie cyklicznych Przeglądów Zarządzania SZJ.
– Przygotowywanie danych i opracowywanie miesięcznych spotkań Komitetu Jakości
obejmujących dane Nadzoru nad wyrobami, wyniki audytów oraz Działań Korygujących i Zapobiegawczych.
– Opracowywanie niezbędnej dokumentacji SZJ (procedury / instrukcje / zarządzenia / harmonogramy/ regulaminy wew. itp.) oraz bieżący nadzór nad ich aktualnością.
– Współpraca z Jednostką Notyfikowaną w zakresie certyfikacji wyrobów medycznych, SZJ i audytów kontrolnych w tym audytów niezapowiadanych w obszarze wyrobów medycznych.
– Planowanie, przeprowadzanie i udział w audytach wewnętrznych.
– Planowanie, przeprowadzanie i udział w audytach dostawców.
– Współudział w zapewnieniu realizacji zarządzeń instytucji kontrolnych oraz bieżąca nadzór działań korygujących i zapobiegawczych w kontekście stwierdzonych nieprawidłowości w obszarze SZJ i wyrobów medycznych.
– Prowadzenie procesu reklamacji klientów oraz dostawców
– Przeprowadzanie szkoleń związanych z wdrażaniem i funkcjonowaniem SZJ.
– Nadzorowanie dokumentacji technicznej wyrobów medycznych zgodnej z wymaganiami przepisów.
CO OFERUJEMY:
– Ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku materiałów dentystycznych / protetycznych
– Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
– Szkolenia oraz możliwość uczenia się podczas pracy
– Możliwość rozwoju i uzyskania kwalifikacji w zakresie wymaganym przepisami prawnymi dla wyrobów medycznych w obszarze UE,
– Narzędzia niezbędne do pracy.
– Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
BENEFITY:
– prywatna opieka medyczna
– zniżki na firmowe produkty i usługi
– służbowy telefon do użytku prywatnego
– kawa / herbata
– parking dla pracowników
– dofinansowanie dojazdów do pracy
– prywatna opieka medyczna
– zniżki na firmowe produkty i usługi
– służbowy telefon do użytku prywatnego
– kawa / herbata
– parking dla pracowników
– dofinansowanie dojazdów do pracy
Aplikacje wraz z dopiskiem:
- Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. 1 RODO wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez EVERALL7 Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie ul. Augustówka 14, 02-981 Warszawa, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Zapoznałam/zapoznałem się z informacją i pouczeniem dotyczącym przysługujących mi praw. - Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy
dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez
EVERALL7 Spóła z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie ul. Augustówka 14,
02-981 Warszawa.
prosimy kierować na adres praca@everall7.pl